Station 19 For Whom The Bell Tolls
S2, A16: Teamet samlas för att ta itu med en livshotande situation. Andy och Ben tar hand om en man som spetsats av en ljuskrona. Station 19 får i uppdrag att organisera transporter av förnödenheter och hjälpa till med skogsbränderna i Los Angeles.