Made in Heaven Förblindande älskare
S1, A2: Harsimran Mann, en Dubai-prinsessa ska gifta sig med Joginder Sethi, från Sethi Hotel Group. Made In Heaven har bokat in Harsimrans favorit-Bollywoodsuperstjärna Sarfaraz Khan för första kvällen. Med en Mann-Sethi-affärsuppgörelse på spel, är det här bröllopet viktigare än det verkar. Och med Sarfaraz närvaro, är bruden helt hänförd.