S2, A11: Don och hans team måste hitta seriemordbrännaren som bär ansvar för en oskyldig mans död. "Bill Nye the Science Guy" gästspelar som professor Waldie som hjälper Charlie och Larry återskapa en rökgasexplosion i CalScis förbränningslabb.