Mixed-ish Forever Young
S2, A13: År 2021 minns vuxna Rainbow, Johan och Santamonica väldigt olika händelser kring vad som försiggick sommaren de fick sina nya cyklar; på 80-talet blir en överbeskyddande Alicias värsta farhågor sanna när ett av barnen försvinner.