Grey's Anatomy Forever Young
S4, A8: Akuten fylls av tonåringar efter en skolbussolycka; Bailey behandlar en patient som hon var kär i i high school; Derek går på dejt med en läkarkollega; Thatcher kommer in på akuten och letar efter Meredith.