Forget Me Not
S10, A6: Chicago P.D. ökar Goodwins säkerhet efter hot från en tidigare anställd. Archer och Frost behandlar offer från ett disciplinläger skadade i ett stenras, medan Maggie förlöser en high school-elevs barn.