The Royals Förlåt min dygd
S4, A7: Eleanor tar hjälp av Jasper för ett av sina hemliga uppdrag. Helena börjar ett nytt kapitel vid ett kungligt evenemang där pressen attackerar Willow. Cyrus möter en osannolik bundsförvant.