S2, A2: Teen Manias Honor Academy utsätter unga rekryter för hemska bootcamp-metoder och timmatal i ett stort callcenter som telefonförsäljare för Jesus, under hård press att nå orimliga kvoter och leva efter strikta renhetsregler. Skrämmande "slutet är nära"-simuleringar, komplett med iscensatta avrättningar skapar trauma som maskeras som andlig förvandling och formar unga redo att dö för sin tro.