Förtroendeproblem
S6, A2: Alicia kämpar för att hålla fast vid Florrick/Agos största klient när firman fortsätter att kämpa med en intern juridisk kris. Samtidigt fortsätter Diane sina planer på att lämna Lockhart/Gardner och letar efter kompanjoner att ta med sig till den nya firman.