Para - We Are King Four in a Row
S1, A4: Hajra, Fanta, Rasaq och Jazz ägnar sommaren åt att fira sig själva och sina drömmar. Livet hade varit bekymmersfritt för de fyra vännernaom det inte vore för langaren som fortfarande väntar på sina pengar.