Para - We Are King
We are King
En langare misstänker Hajra, Fanta, Rasaq och Jazz för att ha stulit hans droger och begär ekonomisk kompensation.
Hajra, Fanta, Rasaq och Jazz ägnar sommaren åt att fira sig själva och sina drömmar. Livet hade varit bekymmersfritt för de fyra vännernaom det inte vore för langaren som fortfarande väntar på sina pengar.
Fastän det krävs en hel del styrka gör Rasaq slut med sin fästman Hatam. Fanta tröstar henne. Hajra inser att hennes förra förhållande var allt annat än en kärlekssaga.