Rookie Blue Fragments
S5, A10: Andys tidigare rookie, Duncan, är tillbaka i tjänst och vill försonas - något som hon inte är redo för än. Men personliga känslor hamnar åt sidan när en bomb exploderar i ett parkeringsgarage i centrum.