Free Snacks
S3, A6: Hannah får jobb med att skriva reklamtexter på "GQ" men är orolig för att företagsmiljön ska ta kål på hennes kreativitet. Shoshanna omvärderar sitt uppbrott nu när Ray är framgångsrik, och Ray och Marnie kommer inte överens i samband med en lunch.