S1, A13: Melinda och Jim börjar ifrågasätta sin nya grannes mentala hälsa när konstiga saker inträffar i huset bredvid. Men när Melinda ser ett spöke bokstavligen fastklamrat på grannen inser hon orsaken till det underliga.