Ancient Yellowstone Frozen Archeology
S1, A2: Det finns platser i Greater Yellowstone där snön aldrig smälter, eller den brukade inte göra det. Klimatförndringarna gör att Yellowstones isfläckar minskar så att många arkeologiska skatter —om de inte räddas—kommer att disintegrera på några dagar.