Veep Frozen Yoghurt
S1, A2: Presidenten är utomlands, så vicepresident Selina Meyer passar på att lägga fram sin filibusterreform. Samtidigt försöker hon umgås med allmänheten och äta lite yoghurtglass under tiden.