Frukt från förgiftat träd
S1, A3: Natalie Rogers hjälper Fitz att hitta ledtrådar om Unabombarens identitet i manifestet, men möts av skepsis. 1997 hävdar Ted att han kan motbevisa anklagelserna och bevisen mot honom.