Justified Full Commitment
S2, A11: Federala agenter letar efter skyttarna som attackerade Raylan (Timothy Olyphant) och Winona. Raylans egen jakt leder till att han konfronterar Mags Bennett (Margo Martindale). Gary Hawkins (William Ragsdale) skumma affärer riskerar att uppsluka också Raylan. Striden mellan Bennett- och Crowder-familjerna om kontroll över brottsligheten i Harlan når nya höjder.