The Sopranos Full Leather Jacket
S2, A8: Carmela är orolig för om Meadow kan komma in på ett toppuniversitet och går till sin granne Jean Cusamano med ett önskemål. Sean och Matt gillar inte att krypa för Christopher och beslutar att svära Richie trohet istället.