Cougar Town Full Moon Fever
S3, A4: Bobby faller direkt för Travis lärare men Travis vägrar att presentera dem. Via twitter faller Laurie för en soldat i Irak som hon aldrig träffat. Jules och Andy bestämmer sig för att gå i krig mot ett gäng ungar på cyklar.