Malcolm in the Middle Future Malcolm
S4, A19: Malcolm träffar en schackspelande lodis som skulle kunna vara han om 30 år. Lois förstår inte varför hon går upp i vikt. Deweys bisarra beteende beror på önskemål från barnet Lois bär på. Francis gillar inte att Piama är nakenmodell på en konstkurs.