Familjen Thunderman Gammal är äldst
S3, A11: Phoebe vill helst ha den unga generationens favorithjälte till tränare i Superhjältarnas mentorprogram, men känner sig pressad att välja pappa i stället, och ångrar sig snabbt när hon får erfara hans gamla och förlegade teknik.