Ballers Gaslighting
S1, A8: Spencer måste konfrontera sitt förflutna för att försöka rädda Vernon, och Joe engagerar sig på ett permanent sätt i sin framtid. Charles använder sina footballfärdigheter på bilåterförsäljningen. Ricky bränner stora pengar på att få tillbaka Bella.