Gäst: Star Wars/Mark Hamill
S4, A17: När Luke Skywalker, C-3PO och R2-D2 bryter igenom en vägg bakom scen i sökandet efter Chewbacca, gör mupparna dem genast till programmets gäststjärnor. Luke framträder inte på ett familjeprogram då han är på ett uppdrag. Men Lukes kusin, Mark Hamill, ställer gärna upp – även om det betyder att gurgla Gershwin med avlägsnade gäststjärnan Angus McGonagle! Kraften är med mupparna i detta spännande avsnitt, som har hjältar från en galax långt bort, ”Six String Orchestra”; och Mark Hamill med Argyle Gargoyle i en härligt gurglad tokning av ”Summertime”.