Sabrina tonårshäxan Geek Like Me
S1, A9: När Sabrina ser Libby mobba en annan elev beslutar hon att någon måste lära Libby en läxa. Sabrina förvandlar Libby i hopp om att ett roll ombyte kan lära Libby en läxa om medmänsklighet.