S1, A6: Den legendariska popstjärnan George Michaels liv och karriär: Hur han gick från tonårsidol till global superstjärna. Vi presenterar intervjuer med Sam Smith, Paula Abdul och andra som jobbade med Michael och påverkades av hans musik.