Chicago Med Get By with a Little Help from My Friends
S9, A12: En infektion hotar Crocketts riskfyllda levertransplantation. Maggie och Charles hjälper en sjuksköterska på brännskadeavdelningen och Goodwin tvingas fatta ett svårt beslut om Berts framtid.