Big Sky Gettin' Right to It
S2, A4: Cassie och Jerrie undersöker en byggarbetsplats och stöter på någon oväntad. Wolf tycker att han gör framsteg med Ronald. Polisman Harvey hamnar öga mot öga med Bridger.