Only Murders in the Building Ghost Light
S3, A6: Alla vägar leder trion tillbaka till Goosebury Theatre under ett skrämmande åskväder. Med Howard som sin nervösa guide spårar de ett legendariskt spöke som har hemsökt teatern i flera generationer. Bu!