S2, A5: Nucky presenterar en hemlig gästtalare på en minnesdag för krigsveteraner och Eli förvärrar sin situation genom att ifrågasätta dem runt omkring sig. Nucky får en ny advokat, Jimmy lär sig en läxa och Richard går på jakt.