Girls Just Want to Have Fun
S1, A6: De populära tjejerna i skolan ber Rainbow vara med i deras Halloween-grupp som Tootie från "The Facts of Life". Rainbow tror att det vore en chans för henne att kunna passa in men Denise håller inte med. Alicia vill inte att ungarna ska gå ut på bus eller godis-runda.