Gladhus och lurviga husdjur
S1, E1: Saga wants a dog, but her mother is allergic. Just when Saga decides to move to a family that can tolerate fur animals, the neighbour's cat disappears, and Saga must help find it. Five-year-old Saga's life is full of big and small moments.