Sagasagor
Gladhus och lurviga husdjur
Saga önskar sig en hund, men mamma är allergisk. Precis då Saga bestämt sig för att flytta till en familj som tål pälsdjur försvinner grannens katt, och Saga måste hjälpa till att hitta den.
Saga råkar landa på Samirs arm då de hoppar trampolin, och läkarna berättar att armen är bruten. Saga vill aldrig mer hoppa trampolin, men Samir vill fortsätta leka med Saga även om armen är i gips.
Äntligen är det dags för simskola, men pappa har glömt badkläderna! Han försöker trösta med en fika, men ingenting ser gott ut. Saga vill bara plaska omkring i vattnet. Hon måste få tag på badkläder!