Sagasagor Gladhus och lurviga husdjur
S1, A1: Saga önskar sig en hund, men mamma är allergisk. Precis då Saga bestämt sig för att flytta till en familj som tål pälsdjur försvinner grannens katt, och Saga måste hjälpa till att hitta den.