Barbapapa
Familjen Barbapapa är varelser som kan ändra sin form och det här är deras äventyr när de försöker hitta sin plats i världen medan de hjälper andra människor och djur.
Vännerna är ute till havs och letar efter andra. Barbapapa förvandlar sig till en svävare så att de kan söka igenom havet snabbare.