Sagasagor
Gladhus och lurviga husdjur
Saga wants a dog, but her mother is allergic. Just when Saga decides to move to a family that can tolerate fur animals, the neighbour's cat disappears, and Saga must help find it. Five-year-old Saga's life is full of big and small moments.
Saga happens to land on Samir's arm when they jump on the trampoline, and the doctors tell him that his arm is broken. Saga never wants to jump on the trampoline again, but Samir wants to continue playing with Saga even if his arm is in plaster.
Finally it's time for swimming school, but dad has forgotten his swimwear. He tries to comfort himself with a coffee, but nothing looks good. Saga just wants to splash around in the water. She needs to get some swimwear.