Bak met Miljuschka Gluten-free Sweet Dough
S1, A4: Det går att baka glutenfritt och därför gör Miljuschka en glutenfri deg. Först bakar hon tarteletter med citronkräm och äggviteskum, och efter det en passionsfruktscheesecake.