Bak met Miljuschka
I sitt helt nya program tar Miljuschka med er på en resa genom bakningens värld. Hon lagar ljuvliga rätter, och såklart även sin välkända cheesecake. I varje avsnitt visar hon hur man lätt kan skapa flera kreationer från en och samma typ av deg. Man behöver inte vara en mästerdessertkock för att baka, och Miljuschka visar detta på sitt eget råa och humoristiska vis.
Slipper Dough
Idag börjar Miljuschka med att göra sockerkakssmet, och med den gör hon en supergod klassisk aardbeienslof och en mini-crème brûlée.
Idag gör Miljuschka en fransk sockerkaka, och från den gör hon savoiardikex med chokladdipp och en Charlotte Russe-tårta med hallon.
Idag gör Miljuschka en briochedeg. Till sin första rätt använder hon briochedeg till att göra en hummerrulle med gräslöksmajonnäs och som andra rätt lagar hon fattiga riddare med kanel.