Homeland God natt
S3, A10: Brody tar sig an ett uppdrag med höga insatser, men hans bräckliga tillstånd hotar hela operationen. Quinn gör en obekväm upptäckt om Carrie medan en plötslig kris tvingar Fara att åter igen ansluta sig till teamet.