The Good Wife Gode Gud
S6, A3: Carys frihet ligger i händerna på den prövande tjänstemannen, Joy Grubick, när hon intervjuar hans kollegor för att avgöra om han ska stanna kvar eller inte. Under tiden befinner sig Alicia och Dean i okänt territorium när en klients fall hamnar hos en kristen skiljenämnd.