Golden Crown
S1, A6: Återinförd som hand regerar Ned i kungens ställe, medan Robert är ute på jakt. Ned utfärdar ett dekret som kan få konsekvenser på lång sikt i hela riket. Tyrion erkänner sina ”brott”, och Joffrey ber Sansa om förlåtelse.