Rising: Initiation Golvtrummor och spindelnät
S1, A2: När Gwen Stacy (Ghost-Spider) hanterar förlusten av sin vän fortsätter hon jaga förövaren medan hon också försöker hålla skenet uppe inför vänner och kompanjoner.