Rising: Initiation
Medan hon förföljer skurken som dödade hennes bästa vän anklagas Ghost-Spider felaktigt för brottet av både SHIELD och NYPD. På flykt måste Ghost-Spider hitta ett sätt att rentvå sitt namn, medan hon strider mot Ms. Marvel och Squirrel Girl.
Uppdrag: Spökjägare
Medan hon jagar skurken som dödade hennes bästa vän anklagas Ghost-Spider felaktigt för brottet av både SHIELD och NYPD.
Golvtrummor och spindelnät
När Gwen Stacy (Ghost-Spider) hanterar förlusten av sin vän fortsätter hon jaga förövaren medan hon också försöker hålla skenet uppe inför vänner och kompanjoner.
Bästa vännerna Ms. Marvel och Squirrel Girl går samman för att gripa en påstådd superhjälte som blivit skurk: Ghost-Spider!
När Squirrel Girl Ms. Marvel äntligen konfronterar Ghost-Spider upptäcker de att det finns mer bakom denna "skurk" än man tror från början.
Ghost-Spider frår äntligen chansen att berätta sin version av historien när hon grips av Squirrel Girl och Ms. Marvel, men kommer det att räcka för att övertyga dem om hennes oskuld?
Ghost-Spiders flyk från polisen slutar med att hon grips av SHIELD-agenterna Patriot och Quake, men allt förändras när hennes sanna identitet avslöjas.