Guardians Of The Galaxy
STAR-LORD: DEL 1
Se vad som hände efter att lilla Peter Quill strålas ombord på Ravagers rymdskepp och mötte Yondu och hans främmande pirater.
Den inspirerande berättelsen om hur unga Groot blev den sista överlevande medlemmen av sin ras.
Hur en enkel varelse förvandlas till den briljanta, tekniskt kunniga, problemtillverkaren vid namn Rocket - och hur han blir vän med en fångad träd varelse.