Law & Order: Special Victims Unit Gone Fishin'
S19, A1: När Fin (Ice T) korsar internationella gränser för att fånga en våldtäktsman på flykt orsakar en politisk dragkamp en urspårning i Barbas (Raúl Esparza) rättsfall.