Sexualbrott anses särskilt avskyvärda i det straffrättsliga systemet. I New York jagas förövarna som begår dessa vidriga brott av de hängivna utredarna i Special Victims Unit. Att följa utredningen och åtalet av de här brotten är inte bara spännande – det kan förändra ditt liv.