S1, A3: Eph och Nora kämpar för att rädda kapten Redferns liv innan de ställs öga mot öga med virusets fruktansvärda effekter. Setrakian släpps från fängelset och sätter sin egen skoningslösa plan för att hejda att viruset sprids i verket.