How I Met Your Mother Good Crazy
S7, A22: Marshall inser under ett barnkalas hur viktigt hans faderskap är för honom. Samtidigt vill Ted och Robin försäkra sig om att deras förflutna inte sätter käppar i hjulet för deras framtid.