Justified Good Intentions
S5, A3: Medan Raylan upptäcker gangsterbossens gömda skatt, fortsätter Boyd att försöka rentvå Ava från en mordanklagelse. Deweys kusiner anländer från Florida för att ta över bordellen som han köpte av Boyd.