S5, A2: Fran flyttar in hos Hannah på grund av sin opålitliga rumskamrat. Jessa och Adam umgås intensivt med varandra på karnevalen. Hannah åker och hälsar på sin pappa. I rollerna: Lena Dunham, Allison Williams, Adam Driver, Jemima Kirke, Zosia Mamet m.fl. Del 2 av 10: Good Man.